Rabiul Kelebekmisaliihayat incia nın yıkadıktan sonra kötü koku bıraktığını yazanlar olmuştu o yüzden ona hiç bakmadım canım siveno alacağım ama birde granülü alacağım ikiside dursun
snowglobe Rabiul açıkçası eşime iş yerinde sabun veriliyor. Biz hepsini rendeliyorux onu kullanoyorum