Momss13 ilk aylarımda ben de böyleydim, her şey gözüme batıyordu durduk yere ağlıyordum ağlamak ne kelime bildiğin ağlama krizine giriyordum. Her şeyi kendime dert sıkıntı ediyordum. Ağlama dediklerinde daha çok ağlayasım geliyordu. Tamamen hormonal bir şeymiş bu 3 aydan sonra sakinleştim. Elbette hormonları tetikleyen şeyler var kaygı, yapabilcek miyim büyüyetilcek miyim, yetebilecek miyim bunlarda çok etken o ruh haline ama merak etme her şey yoluna giriyor 🙏 Ağrı konusunda da ben sanki adet olcakmışım gibi ağrı çekiyordum, çok korkuyordum doktorum rahim genişlediği ve bebek yerleştiği için çok normal dedi. Süreç senin için çok normal aslında yaşaman gereken duyguları yaşıyorsun, herkes farklı türlü yansıtır bu süreçi kendini sakinlik için telkin edip hamileliğin tadını çıkar her şey çok güzel olucak 😌🙏🌸