Ekincik Bugun tam 5 haftalık oldu. Kan tahlili felan yaptirdim. Çok şükur gebelik var🌸 Ama henüz kadın doğuma gitmedim. Kese ve bebeğin daha belirgin olmasınk bekliyorum. Sizler gittiniz mi doktora?
Src54 Ekincik benimde 10 şubat adetim. Sadece beta yaptırdım kese içinde biraz zaman geçmesini bekliyorum. Umarım anormal bi hamilelik değildir.
Merve-kahraman Ekincik Ekincik benim de 9şubat Şuan 5+1oluyor bende çarşamba gününe randevu aldım inşallah hayırlı haberler alırız hepimiz
Src54 Ekincik Beren77 Merve-kahraman Hanife5561 Zeyciikk Merve__26 Tictack nisaaa5400 Nezahatozen Melihaklc Sedau Merhaba arkadaşlar hepimizin son adeti aynı olduğu için merak ediyorum doktora gidipte kese ve kalp atışı duyan oldu mu?
Ekincik Src54 insallah 🌸 ilk hamileligimde surekli gitmistim. 4 haftada kese. 5 haftada bebek 7 haftada kalp atisi diye. Hem bedenen hem de maddi olarak zorlamisti. Simdi biraz bekleyelim bakalım.
Beren77 Ekincik benim ilk gebeliğim ama bende tek seferde hepsini görmek istiyorum bekliyorum o yüzden inşallah hepimiz güzel haberlerle cıkarız hastaneden 🙏🥰
Zeyciikk @Ekincik benim de 9 Şubat. Henüz kadın doğuma gitmedim 2 hafta sonraya randevum. Tam 7 haftalık olacak inşallah kese, bebek, kalp atışı hepsini görürüm🥹 beklemek biraz zor ama dayanıcaz mecbur 🥲
Ekincik Zeyciikk insallah ben de sizin gibiyim🥹 hem hepsini bir anda goreyim diyorum hem de sabırsızlanıyorum 🥹
Tictack Benim 19 şubat benim gibi olan var mi :) beta testim 13 çıktı ama kasık ağrım var adet olcakmış gibi korkuyorum 😔
nisaaa5400 Tictack canım benim son adetim 13 şubattı 4 haftalık hamileyim benimde karnım ve belim ağrıyordu meğer bebek varmış