sibelzeren doktor açıklama yapmadı sadece 2 haftaya kadar önde ya da gerilik normal dedi. Ölçümlere göre ultrason kendi hafta uyumu yapıyor. Ama ilerleyen haftalarda kendi haftasını yakalarmış. Biraz genetikten kaynaklanıyor şöyle düşün mesela normalde 16. Haftada boyu 12 cm olmalı diyelim. Ama eşimin de benim de boyum uzun. E noluyo belki 16. Haftada benim bebeğim 14 cm oluyo. Her insan bir değil sonuçta. Her bebekte bir olmuyor 🐣