Ozen89 Iyi enerjiye inaniyorum.👌🏾 Dediginiz gibi iyi dusunursek iyi oluyor. Cok da pinpirik olmamak gerekiyor.
Canim ilacin zaten psikolojik oldugu bir gercek.. Zaten saglikli bir bebek asla dusmez.. YOUTUBE da Dr. Banu Ciftci ve Dr.Kagan Kocatepe doktor da aynisini soyluyor.
Ha bir diger gercek de, aciklamaya yazmadim.. ilaclara karsi olmamin sebebi, ben bobrek nakli oldum.. Aspirin bile sokmuyorum vucuduma..