Kızlar ilk gebeliğimde ayrıntılı ultrosan için gün sayardım heyecandan renkli görcez merakından başka bişey gelmezdi aklıma bu 2. Gebeliğim şimdi kimle konuşsam ayrıntılı ultrosanda kötü anısına denk geliyorum yok gebeliğim sonlandı yok şöyle dediler yok parlaklık görüldü vs herkese mi kötü bişey söylüyorlar bugün girecez ve stresten duramıyorum sürekli kabus gördüm