Meltem02 çam sakurada normal doğum olarak yatış yaptım acilmam sancım yok diye suni sancı vereceklerdi gece 3 e kadar bekledim acilmam olmadı gece 4de sezeryana alındım. Ama ama ama bin kere normal doğum yap bir kere sezeryan yapma kaç saat oldu doğum yapalı yeni yeni kendime geliyorum. Ameliyatta tam uyusmadim hissediyordum diye tamamen uyuttular beni bı anda. Asla asla asla sezeryana mecbur değilseniz sezeryan olmayın.