Benimcanimoglum_55 Kızlar ben nabız dan bakıyorum sadece değer normal yazıyor başka bir şey yok. Değerler gözükmüyor. Doktora da haftaya gidicem . Bir sıkıntı yoktur di mi
muzeyyenkomurkara Benimcanimoglum_55 nasıl oluyor bilmiyorum daha önce hiç yaptırmadım ikili test nasıl yapıldı rica etsem anlatır mısınız
Tugcev Benimcanimoglum_55 hastanede ulaşabiliyorsunuz gerçek sonuçlara. E nabızda gözükmesi sonucunuzun çıktığını gösterir sadece. Bende geçen hafta yaptırdım öyleydi
225834zey Benimcanimoglum_55 E nabızda sadece 2 değerin sonucu gözüküyor asıl olan grafik şeklinde sonuçların çıkması Oda kanı verdiğiniz yerden labaratuardan alınıyor sonra da o sonuçlara göre doktorunuz değerlendirme yapıyor 😊
Benimcanimoglum_55 Ugu324 bazı yerlerde değer yazmıyorsa yüksektir diye okudum böyle bişey var mı değer normal yazmaz öyle olsa aklıma takıldı
Ugu324 Benimcanimoglum_55 o kadar bilmiyorum ama 2 gebelıgımde yatırdım ben bende aynı sekılde normal yazıyordu aklınıza takılmasın cünkü bu teste yanılma payı cok yüksek