Kızlar 37+1 haftalığız sezeryan için doktorum 29mart tarihini verdi ama biz 4nisan olsun istıyoruz tam 40haftalıı olmuş oluyoruz..ama beklemeyebilşr dedi doktorumuz planlı dogum olmasını öneririrm dedi..sezeryan için tam gün bekleyen oldu mu yada beklenmeli mi cok karırısız kaldık