Ecexxxxxx Ovitrelle iğneden kaç saat sonra ilişki oldu kızlar ve pozitif sonuç aldınız ( ben Femara + ovitrelle kullandım 17 18 mm yumurtalarım oluşmuş ) dün iğnemi vuruldum tavsiyeleriniz benim için önemli şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
Neva_aydn Ecexxxxxx benim bu konu hakkında bilgim yok pazartesi yumurtalıklarımia bakicak doktor ilk bakım olucak buyumusse hemen çatlatma iğnesi verirmi acaba
BusraNur35 Ecexxxxxx Ben ikinci ovitrelle vulmamda hamile kaldım şükür ilk iğnede doktor 36 saat sonrasına vermişti ikincide iğneyi vurduktan 12 saat sonrasına vermişti ilişki tarihini ama yumurtlamadan 1 gün önceyi değerlendirmekte çok önemli tabi
Haticeongun Ecexxxxxx canım tam 36 saati doldurdum ilişki oldu ve pozitif haberini aldım kalbini duydum 2 gün önce Hergün ilişki oldu 10 gün boyunca ve kendimi şartlandırmadım stres yapmadım daha önce 2 kez daha denemiştim çatlatma ve 1 tüp bebek başarızlıgım var
BabyAta Ecexxxxxx bana vurulduğum gun ilişki yok ertesi günü var demişti. Ama bide biz o ay ilişki olarak bir gün var bir gün yok şeklinde yaptık. İğneyi vurulmadan önceki günler ve sonraki günler adet günüme iki uç gun kala hep ilişki vardı gün aşırı. İlk kez böyle değerlendirdik ve tuttu.
Ecexxxxxx BabyAta ben dün vuruldum ve bu ay henüz hiç ilişki olmadı müsait olamadık 🙈 bu gece değerlendireceğiz inşallah bakalım bende de olumlu olur 2. İğneli denememiz olacak bu
Neva_aydn @“BabyAta”#p3igne yok bizde iki aydır bir dolu bir boş şeklinde gidiyoruz pazartesi yumurtalık kontrolüm var bakalım nolcak
Gul616161 Neva_aydn verir verir verdkten sonra 36 saat sonra ilişkiye gir diyecek. Sen 36 saatten sonra 2 3 gün aralıksız gir bence
BabyAta Ecexxxxxx bundan sonrasını da değerlendirin adete kadar bence. Ben doktorum adet bitiminden itibaren bir gün var bir gün yok yapmak çok önemli dedi böylelikle yumurtlama günü hiç kaçmıyor. Sizde bu ayi iğne sonrası iyi değerlendirin. İnsalah Tutar 🙏😍 ama tutmazsada hiç üzülmeyin eğer dediğim gibi deneyin mutlakaaa. Ama umarım gerek kalmayacak güzel haberi alacaksınız 🌸🌸
Merve_50 Kızlar catlatlma iğnesi olduydum test negstif doktor adet olursan 3.günü gel dedi size de öyle diyen doktorunuz oldumu ne yapti hangi aşamaya geçti