umutsmom20 Mercimeek Maşallah kuzuma bizde 35+4 de 2530 gram doğduk ama çok şükür kuvöze girmedik sizin girme nedeniniz neydi?🙂
KayraVeAnnesi_06 Pamuk 35+4 de doğum yaptım , kolestaz çıktığı için . Bebeğim 2.570 doğdu . Solunum sıkıntısı vardı 9 gün küvezde kaldı , zor günlerdi . Bakımı gerçekten özveri istiyor . Çok şükür geride kaldı şuan 15 aylık olduk
Papatya123_ Eslem2112 aslında kg iyi değil mi haftası da 37 den sonra normal deniliyor doğum neredeyse 37 haftada doğmuş Rabbim şifalar versin
Eslem2112 Papatya123_ canım bunu yeni gördüm belki cevaplamış ta olabilirim benim tansiyon problemim vardı bebeğimin ciğerleri gelistmemisti tansiyon gelismesini engellemis on gün kaldı kuvezde çok şükür çıktı kilosu normaldi
SenaBM Pamuk 1700e kadar düştü 1900dü dün bu sabah 1880miş. Doktorumuz kiloya takılmayın diyor ama eve geldiğinde o kadar korkuyorum ki nasıl bakacağım diye ya yetemezsem diye korkularım var
Pamuk Gamzegll Evet prematüre bakımı çok zor.Hele ilk zamanlar beslenmeden korkuyordum sürekli boğuluyordu
Nursumeyye5 Anneadayiii Birşey sormak istiyorum öncelikle geçmiş olsun benim bebeğim 35+5 te doğdu ilk 1 ay bi sıkıntı yoktu ama şuan nefes alırken özellikle geceleri çok zorlanıyor resmen nefessiz kalma derecesine geliyor doktor normal deyip duruyor ama bence değil yani siz de de böyle miydi nefes verme de sıkıntı yok ama alırken tıkanıyor
Anneadayiii Nursumeyye5 bir dönem yaşadık tıkanıklık çok fazla oluyordu bizde hemşireler burnunu yıkamayı öğretti onunla destekledim bende ama onun dışında nefesi kesiliyor gibi bir sorun yaşamadık. Benim bebeğim doğmadan bir hafta önce ben hastanede yattım. Nstde sancı çıktı ben hissetmedim. Doktor acı eşiğin yüksek sanırım gece dogurursun müdahale edeceğiz dedi. İki doz ciğer geliştirici vuruldu. Doğumu durdurdular ama bir haftaya kalmadan hastaneden taburcu oldum tekrar doğuma gittim.
gulcin8396 Nursumeyye5 Kardiyolojiye götürün bir isterseniz en azından kontrol yapılır sizinde içiniz rahat etmiş olur.
Saba00 Nursumeyye5 oğlumda öyleydi her seferinde normal deyip eve gönderiyorlardı kbb uzmanına gösterdik geniz eti ve bademcik çıktı ameliyat ettik şükür şimdi iyi beş yaşında☺️
H-M- Nursumeyye5 merhabalar benim de kuzum prematüre doğdu. Taburcu olduktan sonra uyku apnesi denilen solunum sıkıntısı okuyordu özellikle geceleri uyurken. Aynı şey mi yaşadığınız bilmiyorum ama bir araştırın isterseniz 🌸
Pamuk 1zehrs Ay evet o kontrollerden nefret ettim.Hele ki rop muayenesi çocuğum nasıl ağladı canını çok yakıyorlar.
1zehrs Pamuk maalesef 8 hafta rop muayenesine gitttik nöroloji de öyle gelişim testleri falan elhamdülillah ama Şuan 4 yaşında yaşıtlarından önde bile çok zor geçiyor ama geçiyor
Pamuk Ebbruc Şükür ne kadar coook zor olsa da prematüre bakımı varlığına şükürler olsun.Sende durumlar ne?
Pamuk Necla280303 Benim de 1780 doğdu.20 gün küvözde kaldı.Malesef benim bebeğim de emmiyor.Hastane de emzirmek için çok uğraştım bebeğim 1 günde 50 gram kaybetti efor sarfettigi icin.Doktor emzirmekle anne olunmayacagini anlattı.Suan sagip veriyorum mama da veriyorum.O yüzden üzülme yeter ki iyi olsunlar.
Nursumeyye5 Pamuk Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor kilosuna iyi diyor doktorlar ama görünür de halâ zayıf gibi geliyor bana mama verip vermemek te çok kararsızım
Meervemsi Pamuk merhaba canım nasıl gidiyor annelik benim bebeğim hala küvezde 2500 oldu bir haftadır biberonla besliyorlar inşallah pazartesi beni çağırırlar diye bekliyorum top çok zor gerçekten geçen hafta ben yanındayken oldu çok ağladı bir süre çıksada bu şekilde takip edilmesi gerekiyormuş Şuan sadece takip gerektiriyor inşallah ilerlemez eve çıkınca ne gibi zorluklar bekliyor canım bizi bir de mama ne aldın canım benim de sütüm azaldı ama ne alacağıma karar veremedim aptamil ve hipp arasında gidip geliyorum