Eşimin on gündür geçmeyen baş ağrısı var tansiyonu da 14-15 çıkıyor 28 yaşında. Mr için gün aldık ama duramıyor asla ense kısmın ağrısı hiç geçmiyor ağrı kesici tamsiyon hapı azaltıyor ama gecmıyor bu durumu yaşayan var mı ? Korkuyorum bır sey olmasından