Valla iç içme diyemem ama ben 2 kere adet oldum hamileymişim benim adetlerim değişikti normal adetim gibi değildi öyle aşırı kanamalı olmadı yine 1 hafta sürdü ama çok kanamalı adetler değildi rutinimdeki gibi olmadı ağrılı oldu ama ağrısı her zaman ki gibiydi