Ben 36+5 deyim ve bende de hareketler azaldı bazen gerçekten ne yapcağımı şaşırıyorum. Dün gittm korktuğum için nst çekildi ve asla hareket etmedi. Doktor tekrar istedi nstyi ve git tatlı ye gel yarım saat sonra dedi. Bu sefer de o kadar çok hareket etti ki sayamadım. Ama bugün yine hareketsiz deliricem 🤦🏼♀️kaç kere aynı durumu yaşıyorum bazı günler çoşuyor sonra 4-5 gün çok az hareket ediyor umarım tek değilimdir 😅 sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻