Svl2109 Kızlar benim ağrım olmuyor normal mi bebeği de hissetmiyorum yani her hafta doktora gitmek istiyorum sizde durum nasıl hamile olduğumu unutuyorum
momofmychildren Svl2109 19 haftalık hamileyim hâlâ düzgün belirtim yok karnım da çıkmadı ben bile hamile olduğumu unutuyorum 😂
hepoyleolurzaten__ Svl2109 14+1 benimde ağrılarım yok sadece çok sık tuvalete çıkma istediği hala devam ediyor haraketlerini en erken 18 haftada hissedersiniz 🙂🙂
Missprincess Bende hissetmiyorum zaten hissetmememiz normal daha küçük onlar. Göbeğimiz olmadığı için de unutmamız normal.
Busekrtl Svl2109 O bana da çok oluyor ya. Ama maşallah güzel hamilelik geçiriyoruz diye düşünüyorum, çünkü mide bulantısı da yok çok şükür. Benim tam 10 haftalık oldu, senin kaç? Daha yeni olduğumuz için de olabilir
prenseshanim999 13+1 deyim mide bulantisi agri ne ararsan var gobegimde sisti hafiften 😁 siz ne guzel rahatsiniz
Svl2109 prenseshanim999 mide bulantım oluyordu hapşırıyorum birşey bıçaklıyor gibi oluyor bugün nedense aklıma öyle düştü
Svl2109 momofmychildren 😂😂 ohh yanlız değilim ama benim göbek baya çıktı 😂 şaka gibi karın içim darmış çatladı bile
yeni-annelik Svl2109 bende 14 haftalığım canım benimde ağrım yok maşallah ağrı olması iyi değil zaten bence iyi bir hamilelik geçiriyoruz öyle düşünelim benim sadece çok akıntım oluyor su gibi ondan yana şikayetim var idrar yolu enfeksiyonum vardı doktor ilaç verdi kullandım ama geçmiyor
Missprincess yeni-annelik çalışıyorsanız umumi tuvaletlere peçete koyup oturun ben çalışıyorum öyle yapıyorum evde de 2 kişiyiz ama sürekli domates döktürüyorum eşime. Gün aşırı her gün değil ama
yeni-annelik Missprincess çalışıyorum ama evden çalışıyorum çok dışarı çıkan biride değilim aslında ama hamile kalmadan öncede vardı bu bende geçmiyor kronikleşti galiba artık hamilelikte dahada arttığını hissediyorum