5 aylık hamileyken 20 lik dişimi gayet de çektirdim hiçbir sorun yaşamadım, gebeliğin 3-6 ay aradı güvenli aralık kabul ediliyor ama 6.Aydan sonra çekim önermiyor doktorlar,, hatta ben girdim röntgen bile çektirdim çok şükür bi sorun olmadı umarım doğumdan sonra da olmaz