Gzd0303 17+4 bu sabah çok şiddetli bir ağrı girdi kasığıma korktum ama sonra geçti. Onun dışında gayet güzel geçiyor şükür. İkinci gebeliğim ve bir haftadır minikde olsa hareketlerini hissediyorum oğlumun. Oruca da devam ediyorum şükür doktorumun onayıyla