Kubramat haftadayım bebek aşağıya baskı yapıyor. Düşük riski vs yok denildi duruşundan dolayıymış. Sizce nasıl düzelir değişir? Yaşayan var mi bu durumu
tugbadurmaz34 Kubramat bebekler gün içerisinde defalarca pozisyon değiştirir doğacağı güne kadar normal yani öyle kalmaz merak etmeyin 🥰