arenn02 Meb arkadaşlar aranızda yeniyim sizlere sorum Bn hamilelik düşünüyorum ve ilk denememiz 10 mart ve 15ta oldu gebelik düşünüyorum ve son adet tarihimide hatirlamiyorum düzensizlik vardı test n zamn ypmaliyim bilen varmidir
yusufalpmom arenn02 canım gün hesaplama il ehıc uğraşma ovülasyon testi var hamılelık testi gibi sabah uyanır uyanmaz idrar damlat çift çizgi görünce aynı gün ilişkiye girmenız lazım girdikten sonra hemen kalkma yerinden ayaklarını yukarı kaldır ve bekle ben ıkı gebelıgımdede bu şekilde yaptım 🤍Rabbim gönlüne göre versin
arenn02 yusufalpmom nasıl yani abla aynı gn ilişki derken ablamadimda tekrarı birliktelik olması gerekli
arenn02 Evet kalkmadım 30 dk boyunca ve adet tarihimide hatirlamiyorum düzensiz oluyor die normalde korunuyor eşim ama bebek olsn evin nesesi🐤 Bn ozaman az daha geçsin gdim test alım saolun
yusufalpmom arenn02 canım sen YouTube a yaz ovülasyon testi diye ordan dinlersen daha açıklayıcı olur