Arzumm Kizlar fsh hormonu kac olmali 26 yasinda 12,06 cok mu yuksek duzenli adet oluyorum ve her ay yumurta takibi yaptirdim oda iyi hamile kalabilirmiyim ve nasil duser
Arzumm Vsmfhm ya bi 8 dusuyo bi 12 oluyo bende anlamadim dr arada boyle bisey olur dedi ve asilama yaptirdim çok teşekkür ederim canım