Babyy21 bu anneleri asla anlamıcam. Bu kadar vicdan yapmayın ya sütünze güvenin. Neye göre karar verdiniz sütünüzün az olduğuna. Bez sayısı mı az. Kilo mı almadı . ne oldı. Çok geç olmadan yine post açop meme emmiyo diye üzüldüğünüzü dile getireceksinix. Ve bunu yapan siz olavaksımız çünkü şuan biberon alışıyo. Mama zehir değil tabi ki ama sütü varken saçma sapan doymuyo düşğmcesi ile vicdan yapıp mama veriyorsunuz ya bence asıl meme varken mama verdiğiniz için vicdan yapın.