G-10 isterseniz söyleyin ama ben söylediğimde iyi bişey dedi. Yani çekmek gerekiyor :) benim hiç iyi gitmiyor maalesef. 27.haftamda regl ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim ve şiddetli doğum sancılarım çıktı ve hatta açılmads olmuş. Bir şekilde ilaçlar iğneler serumlarla doğumu engelledik. 5 haftadır full yatıyorum wc dışında ayağa kalkmam yasak çok şükür 32+2 olduk ama aşırı bunaldım artık doğuma kadar da yatmam gerekiyor