Ayse4003 36+4 üm ayağa kalkınca göbek deliğim ağrıyor. Sizlerde de oldu mu ya da oluyor mu? Normal mi?
rabisskocc Ayse4003 35 haftalığım 34ten beri yanma acıma oluyor benimde sanki içeriden çekiliyormuş gibi
Ayseanneeee Ayse4003 36. Haftadayim bende de çok hızlı yürüyünce rahmime bıcak gibi bı şey saplanıyor.ayrica uyuyamıyorum.Birde kasıklarıma kramp giriyor.ilk hamileliğimde bacaklarima giriyordu,bunda kasıklarıma.