Kızlar merhaba 30+5 deyiz biz de yaa 2.gebeligim ama bebeğim aşırı hareketli resmen çıkacak gibi yer arıyor sanki 🫢 uykudan defalarca uyanıyorum hareketlerine bu kadarı normal mi acaba doktorum normal dedi ama bu kadar erken haftada çok aşırı geldi bana erken doğum olabilir mi diye korkuyorum 🥺