Minikbiranne35 Kızlar doğru bilinen haftalık aylık tablonuz var mı? Doktorunuz dediği veya gösterdiği herhangi bir tablo var mı ? Ben hangi ayımdayım bilmiyorum 25 haftalık olduk kaçıncı aya girmiş oluyorum?
susaMom_ Minikbiranne35 4 hafta olarak sayıyorum ayları bende 24. Haftadayım 6. Ayın başındayım diye düşünüyorum açıkçası 😅
Alynq Minikbiranne35 ayları 4 e böl demiş herkes ama bu yanlış hesaplamadır. Bu hesaba göre 40 gebelik süresi 10 ay demek fakat normalde 9 ay 10 gündür 40 hafta. Gebelik her zaman 2 hafta geriden hesaplanır bebeğin oluşması ve rahme yerleşme süresidir o. 5.5 aylık hamilesiniz 6. Ayınız yaklaşık 26. Haftada başlar 29-30 haftalarda da 7. Aya giriyosunuz