Kızlar merhaba adetimin 10.günü bugün daha önce hiç yaşamadım adetim bu ay hep pıhtılı geldi normalde böyle gelmez neyse adetim geçeli 10.günü adet gittiğinden beri kaşıntım var ve iki gündür peçeteye pembe akıntı geliyor peçeteye adet kanaması değil eminim yerleşme kanaması adetten sonra görülürmü yoksa emfeksiyon kanama yaparmı daha önce çok emfeksiyon geçirdim hiç kanama olmadı be tam kanama gibi değil açık bir pembe