B1cnm ahh hamilileğimin başında son 99 yazan postları görüyordum ben o zaman ne zaman gelir dedim 😬 bizden de o zaman son 99 diyorum 🎀🌸
Gebelik_takibi B1cnm Normalde 125 günüm var uygulamada ama doktorum 36 haftalıkken alacağını söyledi ikiz gebeyim 97 günüm var doktorun dediği güne göre canım 😊
B1cnm Yesimdalgic111 benim 22 haftamda kasılmam başladı o yüzden ilaç alıyorum erken doğum olmasın diye bakalım canım şuan 26 haftalık progestan ve adalat kullanıyorum o yüzden bilemiyorum