Bbsra Gebeliğin ilk aylarında avmdeki x-ray cihazından geçtiniz mi. Bugun ben unutup gectim çok korkuyorum :( bi düşüğüm var hiç hesaba katamadım :(
Deletedmom667 Bbsra x ray geçtin diye düşük olmaz canım radyasyon almış olursun. Bir kereden birsey olmaz diye düşünüyorum sürekli geçmiyorsun sonucta
Nisanurr Ben bi kaç kere unutup geçmiştim canım ama sonradan dikkat ettim tâbi benimde ilk 3 ayındaydı ama bise olması Allahima şükürler olsun 🙏
Deletedmom667 Bbsra korkma canım hayırlısıyla birşey olmaz stres yapma bebiş girmesin strese iyidir annesi 💕😘
Seyhan34 Bbsra bende normalde çok dikkat ediyorum ama bugün tren yolculuğu yaptım ve metroya falan bindim wc ye koşacam diye unuttum geçtim 33 haftalığım umarım bişey olmaz bebeğime kendimi çok suçlu hissederim bişey olursa
Bbsra Seyhan34 yok canım sen korkma büyümüş maşallah bişey olmaz merak etme 💕 benim daha küçük diye tedirginim ben
Diamonds Geçmemeye gayret et ama ben yur dışına giderken havalanında zorla geçirdiler bi seferden bişey olmaz endişelenmeyin
iremby Bbsra yani bir post acilmisti gecmeyin falan yaziyordu. Ben gecmiyorum yazanlar vardi. Bende gorunce gecmemeye basladim.