Merhaba arkadaşlar birsey sormak istiyorum İstanbul da oturuyorum devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum esim refakatçi olsun istiyorum ama olmuyormuş olan bir devlet hastanesi biliyor musunuz birde iyi bir devlet hastanesi çünkü etrafımda fazla bir tanıdığım kişi yok sadece eşim var