kizannesi16_ Kızlar 18 haftadayim doktor önerisiyle aralıklı oruç tutuyorum hiç zorlanmiyorum bol su vitaminlerim ve sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum. Sizler ne durumdasınız tutan varmı aramızda ??
Alynq kizannesi16_ şimdiye kadar hep tuttum 4 5 gün ama bugün iftarı açarken karnımda ve kasığımda sancı hissettim zorlandım açıkçası daha tutmamayı düşünüyorum
Esra_Omer_21 kizannesi16_ 32. Haftamdayım 6. Güne niyet aldım az önce çok şükür güzel gidiyor sıkıntı çekmiyorum
Hemsire2727 İlk gün tuttum ara verdim 1 gün sonra yine tuttum ama ilk gün hiç zorlanmamistim 2.tutusumda çok zorlandım o yüzden iki gündur tutmuyorum 27.haftamdayım içim el vermiyor ama bende aralıklı tutucam mecburen 🙏🫣
Yavru-kus Hemsire2727 bende 27. Haftadayım 2 gündür tutuyorum ilk gün çok zorlandım birde cüz dersine gidiyorum sabah erkenden geri gelip uyuyamıyorum beni mahvediyor bugün haftasonu bakalım öğlene kadar uyuyacağım eğer ondan sonra dayanabilirsem cüze gitmem orucumu tutarım baktım zorlanıyorum hiç tutmam çünkü tam gelişme dönemi içim içimi yiyor acaba çok etkileniyor mu diye
Hemsire2727 Yavru-kus aynen öyle tam beslenme zamanları aslında o yüzden ara vererek tutmak daha iyi hemde kötü hissediyorsaniz bebek hareketlerinide takip edin bı sorun yaşamıyorsunuz tutabilirsiniz yine de doktorunuzun fikrini de alın🙏 iftardan sahura kadarda bol su tüketin havuç suyu hemde
Yavru-kus Hemsire2727 bugünde tuttum ama sanırım bir daha tutmayacağım hiç halim kalmadı dayanamıyorum 🥺doktorum da tutma dedi zaten
Ytsnzy 6 haftalık hamileyim doktor bu aylarda oruç tutmak bebeğe herhangi bir zarar vermez demişti tutuyorum o yüzden