Benimde eşim varikosel ameliyatı oldu. Geçen hafta kontrolde doktor artık normal yolla çocuk sahibi olabilirsiniz demiş fakat 4. Aydayız hala birşey yok. Eşime yansıtmamaya çalışıyorum ama kafamdanda atamıyorum. Düşünmediğim ay hamile kaldım diyenleri anlayamıyorum bu kadar isterken nasıl kafanızdan atabiliyorsunuz acil taktik 😀