Zeynepacar35 Zeyy04 Zeyy04 merhaba bızım suan deger sınırdaymıs hala ama suan ıcın bı tehlıkesı ykk dedı yanı kotu bırsey yok dedı bebek doğduktan sonra mr gırecek o zman bakılacak sızınkı kaç mm acaba
ahsenka Zeyy04 28 haftalıkken 11mm ölçüldü benim bebeğimde. Fetal mr kan testi verdim. Bu hafta 33 olduk tekrar kontrole gideceğim. Erkek bebeklerde daha çok oluyor dedi doktor , büyük ihtimalle bir sıkıntı olmaz ama doğunca belli olur dedi
Zeyy04 Zeynepacar35 bu arada 2 farklı doktora gittim ikisi de farklı ölçtü 😏 o yüzden o cihazlara da fazla güvenmiyorum 🤷🏾♀️
Zeynepacar35 Zeyy04 evt dgru soyluyorsunuz bzm mrda da 11fln cıkmıstı ve bazı doktorlar erkek bebeklerde norml dıyo szde duydnz mu ole bısey
Zeyy04 Zeynepacar35 merhaba bugün kontrolümüz vardı çok korkarak gittim aslında ama yine de içim rahattı. Neyse doktora direk herhangi bir genişleme var mı diye sordum ama aynıymış. Böyle devam ederse sorun yok ama ilerlememesi gerekiyor dedi. Haftaya tekrar kontrole çağırdı bakalım takip edelim dedi. Bilgi vereyim dedim 😊
Zeynepacar35 Zeyy04 evt ettirıyorm ama bu sefer doktr dedi suanlk bısey yapamayız boyle kalırsa norml ztn dedi doğduktan sonra mr cekılcek dedı bebek
Zeyy04 ahsenka benim doktorum erkek bebeklerde daha çok olduğunu söylemedi hiç , buradan öğrendim 🤲🏾😊 inşallah hayırlısıyla düşer .
simgeaes simgeaes ahsenka mr nasıl çekiliyor bizde yarın çektireceğiz çok stresliyim. Mr ile doktorunuzun söylediği ölçüm uyumlu çıktı mı acaba ? Bir de mr sonucunu ne kadar sürede aldınız
ahsenka simgeaes kapalı yere giriyorsun karnına bir şey koyuyor. Aralıklı nefesini tutman gerekiyor. En fazla 20 dk sürüyor. Kıyafetinle giriyorsun ama metal birşey olmamalı. Altın küpemi çıkarmayı unutmuşum bir sıkıntı olmadı ama dikkat etmek gerekiyor. 11 mm demişti doktor . Mr sonucunda da 11 mm çıktı