Bu ay Letu kullandim ikinci en son gittıgimde bitanesı büyük ihtimal çatlamiş bi tane yumurtanda 18 mm olmuş iki gün sonra yine gel dedi gittim yumurta 22 mm olmuş çok güzel gelişmiş dedi ve işimizi karantiye alalım çatlatma iğnesi yapalım dedi yaptı ilk vurduğunda bi saat sonra çok kasıklarda ağrı olmuştu iğnenin 3 günü şüan çok arada kasık ağrısı oluyo çok fazla yok var ama o kadar değil açaba çok arısı olması mı iyi olmamasi mi bilmiyorum bu ilk çatlatma iğnem bilgim o yüzden yok ve normal mi onuda bilmiyorum ve kaç güne kadar değerlendirim günlerı ve testtı ne zaman yapmaliyım bilgisi olan yazabilir mı ve sizce Ovalosyon takibi yapsam mi yumurta çatlamiş mi çatlamamiş mi diye 🥺