Duyguentrk Merhaba kızlar:) Bi arkadaşım idrar testi yaptı çift çizgi garanti olsjn diye kan testi yaptırdı fakat çıkmadı. Bu forumda bu şekilde hamile olduğunu öğrenen arkadaşlar vardı. Acaba hayal mi gördüm diye tekrar sormak istiyorum. Bu tarz hamile kaldığını öğrenen var mı arkadaşlar🤗🤗🤗
Seyhan34 Duyguentrk eczaneden alınan testlerde yanılma olabiliyor doktor ultrasyonda bakmışmı belki dış gebelite olabilir pek bilgim yok ama
Duyguentrk Kumral60 evet canım bende öyle biliyorum ama burda bi kaç kişide gördüm diye hatırlıyorum. İnşallah o şekilde kalan vardır😔😔😊
Kumral60 Duyguentrk canim adeti gelemzse tekrar tekrarlar insallah hamiledir kisa zamanda mutlu haberler alir.
Duyguentrk Seyhan34 yok canım kanda çıkmayınca başka birşey yapmadı. Geçen okudum bi kaç kişiyi öyle hatırlıyorum. Onlar görseler en azından biraz umudumuz olur😊