Cansel__ doğuma kendisi geliyor evet ve iletişim numarası da veriyor ben çoğunlukla telefondan ulaştım kendisine. Ben zorunlu sezaryen oldum mecburen. Ama normal olsaydı da kendisi gelecekti. Çok memnun kaldım gerçekten hala da iletişimdeyim. İkinci çocuk düşünmüyorum normalde ama eğer olursa bile yine ona giderim