Kızlar ben tam bir hafta önce sezeryan oldum anestezi bana çok etki etmediği için acıyı açık açık hissettim diyebilirim ama yine de çok şükür çocuğum sağlıklı doğdu şimdi de dikişlerim beni zorluyor bir hafta oldu farkettim ki dikişlerimin üst tarafındaki alt deride sertlik var kimsenin ki böyle oldu mu yanması yok ama ağrisi var tabiki