SeydaGolcuk0 hemen ciğer geliştirici vurdular sancıları azaltmak için serum verdiler. Bildiğin doğum sancısı çekiyorsun demişti ama ben gitmesem hiç anlamamıştım bile. Çok şükür 32+2 oldum ama 27.haftadan beri wc dısında ayağa kalkmam yasak full yatıyorum doğuma kadar da yatıcakmışım. 3 günde bir doğumu engelleyici iğne sancı azaltıcı ilaç felan yazdı onları kullanıyorum bir de her hafta kontrole cagırıyor. Bebiiş hala zorluyor gelmek için yatarsk ilaçlarla tutmaya calısıyoruz