Ben de 12+6 hamileyim şuan, bayramda şayet vizem çıkarsa arabayla yunanistana geçmek istiyorum gitmeden doktoruma sorucam normaldeher şey yolundaysa 2 saatte bir mola ile izin veriliyor ben de yanıma yastık vs alıp uykum gelince uyumayı düşünüyorum arkada 😂😂