Hamilebayann Allahim ölcem dişimin ağrısından. Uyuyamıyorum. Diş aciline gitsem ne işlem yaparlar ne olur bilen yazsin Allah rizasi icin
Munevver_kaplan_33 Hamilebayann parol veriyor birde gidersen sprey işte dişin üstüne sıkılıyor o uyuşturuyor biraz iyi geliyor başka birşey yapmıyorlar ilk gebeligimde 6 ay çektim arkada çürük dişin yanında yirmilik çıktı kafamı duvara vurasim geliyordu ölüm gibi günlerdi resmen
hunilimom Hamilebayann hamile degilmissin benim görümcem bı gece gitmişti burda misafirdi bakmışlar çürük var demişler ilaç verip göndermişler antibiyotik ve ağrı kesici başka bişe yapmıyorlar hele emziriyorsanız hiç bişe
Elfidaa- Hamilebayann buz koy canım oda iyi geliyor haftaya dolgu yapılacak bana da 12 haftalığım antibiyotiğe izin veriyorum demişti doktorum sende bi sor doktoruna antibiyotiksiz geçmiyor ağrı
Hamilebayann Munevver_kaplan_33 ben hamile değilim ama belirtmeyi unutmuşum. Yinede sadece parol mu verirler. Bu arada yorumunuz icin teşekkür ederim gerçekten çok kotu durumdayim. Allah sizi zorda birakmasin
Munevver_kaplan_33 Hamilebayann hm hamile değilsen gereken işlem neyse onu yapar ama normal acile mi gidiceksin yoksa devletin ayrı diş hastaneleri oluyor oraya mi gidiceksin diş hastanesinin acılı bari daha etkili birşey verir
Cylann Hamilebayann agriyorsa dişiniz enfeksiyon yada apse yapmıştır ağrı kesici yapıp sprey sıkarlar rahatlatır sonra da antibiyotik tedavisine başlatırlar sis hastanesi acil bu normal acil iğne vurup gönderir
Hamilebayann hunilimom sabahi nasil edicem bilmiyorum. Emzirmiyorumda mama iciyor yarin kurtulurum insallah bu agridan
Munevver_kaplan_33 hunilimom o yüzden eğer emzirme varsa söylemesin ona göre ilaç ictiginde sütünü biraz boşa akitsin öyle emzirsin bir sorun olmaz ben emzirme zamanımda öyle yapardım hasta oldugumda
Hamilebayann Munevver_kaplan_33 acil tek acikmis burda. Dogurdum ben cok şükür 🤭 beebekte uyuyor napacam bilemedim
Munevver_kaplan_33 Hamilebayann o zaman yapacak birşey yok internetten aç bak neler iyi geliyormus gerçi şansına hafta sonu da oldu valla bilemedim şimdi ben gebelikte doğal olan herşeyi denedim ama hiçbir işe yaramiyordu en çok tuzlu su etkili geliyordu curukse eğer o sancigi kesiyor biraz
Munevver_kaplan_33 Hamilebayann keşke gideydin Cnm yine de çok durulmicak bir agrin varsa hastane yakınsa şansını dene git bir