incidemir canım ben 27.haftada erken Doğum yaptım ilk bebeğimi.Normal Doğum olduğu için dediğin gibi hemen sütüm geldi hemşireler süt sağma Makinesi verdiler ilk sütün bebeğinin şifası olucak sağ iki damla demeden bize ver dediler sağdım gerçekten 3 4 damla birşey çıktı ama hemen göbekten açılan sondayla bebeğime verildi.Erken Doğumda olsa sağ ver bebeğinin adını yazıp saklıyorlar sütünü ve anne sütü olduğu sürece asla mama vermeden besliyorlar bebekleri endişe etme yani sen emziremesende bir şekilde bebeğine verilir o süt yeter ki sen stres yapma sütüne odaklan