Melek-10 siz burda derdinizi acmissiniz herkes benim bebeğimin hareketleri çok diye diye sizi daha da tedirgin etmiştir bence :) benimde bebeğim çok sakin ilk hareketlerini bile geç hissettim herkes benden iki ay önce hissetmişti nerdeyse , kafaya takmayın hissetmesenizde o karnınızda sürekli hareket halinde çoğu zamanda uyuyor tabi