AvukatMom Kızlar ben dayamadım kan testi yaptırdım ilk testim hiç anlamıyorum beni aydınlatabilir misiniz ? [https://mutluresim.com/images/2024/03/16/zQDQOU.jpg](https://)
mimar_anne AvukatMom gebelik var henüz çok yeni 2 gün sonra tekrarlayıp artışa bakın reglinize kaç gün var ya da geçti mi 😊
BADE38 AvukatMom Hamilelik var gözüküyor ama çok erken dönemindesinn artışları takip eder doktor büyük ihtimalle zaten hayırlı olsun
AvukatMom Prensesss2016 bat 22 siydi ben belirtiler ve kasette silik çıktı diye yaptırayım dedim gerçekten hamile miyim çok şükür 😍😍
Prensesss2016 AvukatMom ne tür belirtilerin vardı acaba.evet. sonucun pozitif 2 günde bir kan ver inşallah sağlıklı bir şekilde artar
AvukatMom Bulantılarım vardı diş eti kanamaları birde kasık ağrıları vardı bat 22ydi erken yaptırdım heyecandan😅😍