Sudeakay Asel12344588 bebeğin hareketlerini çok net hissediyorum aşı da olmadım bu hafta sağlık ocağına gideceğim aşı için
ayanarta1 Sudeakay bende 18. Haftadym 4 kilo aldım bebek hareketlerini hala hissetmiyorum kiloluym göbeğim var zaten acaba eiz ne zman hissettiniz