17+3 üm 2 haftadır sürekli uyumak istiyorum et kesigi olunca bacaklarda agri olur ya bacaklarim kalcam kollarimda hep o agridan var tas tasımis gibi yorgunum parmak uclarim dahi agriyor vitaminlerimi kullaniyorum magnezyumu demir hapimi aksatmiyorum hamilelikte yorgunluk oluyor biliyorum ama parmak uclarina kadar da agrimaz ki doktora kontrolde soracaktim unuttum yani nedendir bu kemiklerimi bir kütletsem gecek gibi bir his benim gibi olan var mi