nazlibekgoz 5 aylık hamileyim, karnımda herhangibir kaşıntı vs yok, ama kıl dönmesi gibi küçük küçük kırmızı noktalar olustu, yaşayan ve ne olduğunu bilen varmı ve geçiyor mu ?
Aerithma nazlibekgoz herhangi bir losyon, krem, yağ kullanıyor musunuz ? Bende de çatlak kremi ve yağ kullandığım için olmuştu o yüzden sordum.