Kızlar 38 +3 günlüğüz karnımın üstü sert altı yumuşacık neden acilll
Elanyr bebiş kendini oraya çekmiştir korkma bence normal bir şey yani
Elanyr 37+2 benimki de öyle
Feyza-35 sert olması gerekmez mi