Ben bunun için kalp doktoruna gittim tansiyonumun düşük olduğunu bu durumun nabzımın hızlı atmasına sebep olduğunu belirtti. Diyetisyene yönlendirdi çok kilo almamak gerektiğini düzenli beslenmem gerektiğini söyledi. 2 kere nabzım 180 lere çıktı şimdi daha iyiyim ara ara 100 civarı olduğu yine oluyor hemen nefes alışverişini düzeltip uzanıyorum normale dönüyor