Mrhba kizlar bı kaç kere bebeğimin başı büyük diye post açtım ben şuan 33+4 oldum ve en son doçent baktı artık bebeğin başı iki hafta önde karın cevresi 1 hafta önde uzunluğu haftasıyla uyumlu gözüktü perinatoloide kafada sıvı birikmesi yok organlar normal di ama bebeğin suyu 24 cm çıktı yani haftasına göre fazla perinatoloji kan şekeri takibi dedi 3 gün hastanede kaldım tabi hastanede yemekler diyet olarak geldi açlık şekeri falan hep normal geldi tiriod testleri falan diyetisyen kan sonuclarin iyi dedi ama neden diyet verdiler falan dedi yarın şeker diyetine baslicam bu saatten sonra ne kadar fayda eder bilmiyorum şimdi benim bebeğim makrozomi makrosefalimi artık zehir oldu bu iki hafta bana