Kızlar 5-6 aydır regllerim düzenli. 21-28 arasında oluyorum hep. Ama bu ay 18. Günde geldi son adetim 27 Şubat. 3 martta bitti. Neden böyle oldu hiç anlamadım. Başına gelip neden olduğunu bilen var mı. Kahverengi değil kırmızı kanama. 2 ay önce opu işlemi oldu. Bayramdan sonra da nasip olursa transferim olacak ama bu ay bu durum çok kafamı karıştırdı