Eda0509 Hastayım bi çay bardağı ada çayı içtim 6 haftalık hamileyim ilk defa içtim bisey olurmu? Okuduğumda düşüğe sebep olur yazıyordu korktum bian yardımcı olun lütfen 😕😕
Brlgry Eda0509 ada çayını bir daha asla içme adet söktürücü özelliği çok yüksek ve hamileliğin daha tutunma aşamasında çok yeni herhangi bir anormallik hissedersen doktoruna danış hemen ihmal etme
Deletedmom667 Eda0509 doktora ilk gittiğim gün soyledi kesinlikle bitki çayı içmiyorsun diye..dikkat et canım bundan sonra
Mortutku Eda0509 canım bir kereden birşey olmaz korkma ada çayını emzirme döneminde de önermiyorlar aklında bulunsun süt kesme özelliğide var.
Eda0509 Duyguyy tamam cnm internetten okudum da korktum düşük yapar yazıyordu. Korktum bi an. Bi daha içmem. Sağol canım
Duyguyy Eda0509 1 bardakla dusmez yani emanet degilki pit dussun kafana cok takma stres yapma Allahin izniyle hic bise olmaz ☺️
Eda0509 Krasivyy içtim üstüne bol bol su canım. Biddaha içmem zaten öğrenmiş oldum. İnsallah bisey olmax